diumenge, 7 d’agost del 2011

AUTOAVALUACIÓ DEL MEU BLOC

Com es sol dir, més val tard que mai, i per això finalment he tingut un moment per fer aquesta reflexió sobre aquest segon any amb la utilització del bloc.

Realment, si he de ser sincera, el meu bloc és molt senzill i no és molt atractiu. He fet els treballs que tocava aquest any, però he de reconèixer que no he ampliat ni he millorat la part estètica que era un dels reptes que tenia pendents. A més a més, m’ha resultat molt difícil fer algunes coses com per exemple enllaçar tots els blocs.

Com a resum general d’aquesta experiència, considero que és una eina molt útil, ja que tinc recollits molts treballs i pensaments, que els meus companys poden consultar i jo puc consultar els que han fet ells, i això fa que es comparteixi informació. A més a més, tens accés des de qualsevol part a aquesta informació.

La part negativa és la manca de temps. No és tracta d’una queixa sinó més bé d’un obstacle. Durant el curs, jo personalment, no tinc moments per posar-me a practicar amb el bloc, i per això quan arriba el moment de fer qualsevol cosa, comença l’angoixa. De vegades no recordo algunes coses i he de demanar ajuda.
L’ajuda dels companys és sempre molt profitosa i realment m’ha tret de situacions de molt estrès. Per això aquest estiu, he decidit amb n’Ana Marina, que hem de quedar amb companys de classe per tal de què ens expliquin algunes cosetes que ens podrien ajudar. Estic segura que amb paciència i ajuda aconseguiré enllaçar els meus blocs, millorar la part estètica i aprendré a penjar algunes coses.

Per finalitzar, voldria donar les gràcies a les meves companyes Ana Marina, Laura i Marta que m’han explicat pas a pas com fer algunes coses i han tingut molta paciència i bon humor. Gràcies de tot cor!!!

1 comentari:

  1. Cristina,
    Gràcies per la sinceritat de la teva autovaluació i per l'esforç que estàs fent per aprendre aquestes noves eines tant claus per a l'educació del nostre temps.
    Crec que ho estàs fent molt bé, poc a poc, però amb seguretat i d'això es tracta. Veig que aquest curs has fet nous esforços per seguir aprenent i per això t'he de donar l'enhorabona. El meu repte per tu és que segueixis en aquesta línia, aprenent noves eines i millorant i completant el teu eportafoli, com ja has fet aquest curs. I per suposat, tampoc pots oblidar la part més important, la reflexió sobre les possibilitats que aquestes eines tenen per transformar l'educació.
    Per sort tens bons companys i companyes amb qui pots compartir dubtes i alegries. Així si com aprenent tens l'experiència de l'aprenentatge en equi, la cooperació i la col.laboració, com a mestre també ho tendràs en compte... I ja saps que la tecnologia també està al servei d'aquest tipus d'aprenentatge.
    Ànims, Cristina, que estic segura que seràs part d'aquesta nova generació de mestres que canviarà l'educació!
    Una abraçada,
    Gemma

    ResponElimina